Cineva a adaugat un produs de pe site-ul dumneavoastra in cos? Grozav! Dar acest lucru este doar o mica parte din tranzactie. Vanzarea propriu-zisa inca nu a avut loc. Un procent de 68% dintre cumparatori isi abandoneaza cosurile de cumparaturi inainte de efectuarea unei plati. Cel putin asa arata statisticile prezentate de linkweb.ro

Desi nu puteti sa determinati toti cumparatorii sa ajunga cu cosul de cumparaturi la casa virtuala si sa plateasca, exista o multime de optimizari pe care le puteti face pentru a imbunatati problemele ce tin de abandonarea cosului. De fapt, exista entitati in domeniu care sustin ca site-urile de comert electronic isi pot imbunatati rata de conversie cu 35% prin modele mai bune de checkout. Iata cateva dintre cele mai importante motive pentru care firmele de comert electronic inregistreaza pierderi in online – si cum pot fi contracarate.

Site-ul se misca incet

In prezent, este foarte important ca un magazin online sa se miste extrem de repede. Timpul utilizatorului este foarte pretios, iar el este tentat sa iasa de pe site daca trebuie sa astepte prea mult ca pagina sa se incarce. Daca site-ul pica, atunci problema este si mai graba. Un mesaj de incarcare necorespunzatoare va face ca site-ul sa para mai putin credibil. Daca acest lucru se intampla, 24% din consumatori isi lasa cosurile de cumparaturi neplatite. De aceea, este foarte important sa investiti intr-o platforma rapida de comert electronic in care sa aveti incredere. Aceasta platforma poate fi linkweb

O experienta de utilizare neplacuta

In afara de faptul ca site-ul trebuie sa fie rapid si de incredere, el trebuie sa fie de asemenea usor de navigat pentru clienti. Daca este confuz, cel mai probabil utilizatorii il vor lasa balta. 25% din utilizatori isi abandoneaza cosurile de cumparaturi din acest motiv – mai ales daca procesul de finalizare a comenzii este mult prea greoi.

Site-ul nu este optimizat pentru dispozitivele mobile

Daca site-ul dumneavoastra nu este proiectat pentru dispozitivele mobile, faceti o greseala uriasa. Doar 18% dintre utilizatori ar recomanda o afacere daca ar avea o experienta de cumparaturi pe mobile nesatisfacatoare. Deci, asigurati-va ca orice platforma de ecommerce pe care o alegeti functioneaza la fel de bine pe dispozitivele mobile, ca si pe desktopuri. Din acest punct de vedere puteti avea incredere in platformele romanesti

Politica de expediere nu este prea clara

Este important sa fiti foarte clar in ceea ce priveste costurile de expediere si termenele de livrare inainte ca utilizatorii sa inceapa procesul de check out.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *