Tulburarea afectiva sezoniera este un tip de depresie de care sufera multi oameni. Dar este mult mai grava decat un caz simplu de tristete.

Este asociata cu schimbarea anotimpurilor. Adesea, simptomele incep sa se inrautateasca odata cu aparitia toamnei si in timpul lunilor de iarna, de obicei ca raspuns la orele de lumina reduse. Cu toate acestea, poate aparea chiar si in timpul schimbarii sezoniere de la primavara la vara.

Tulburarea afectiva sezoniera provoaca scaderea nivelurilor de serotonina si melatonina din organism, care dau nastere unor simptome diferite. Simptomele tipice ale acestei afectiuni sunt sentimente de tristete, lipsa de speranta, lipsa de concentrare, retragere sociala, anxietate, tristete, anxietate, letargie si oboseala.

Aceasta tulburare este o afectiune grava care necesita tratament profesional. Terapia cu lumina si exercitiile fizice, precum si medicamentele eliberate pe baza de prescriptie medicala sunt folosite pentru a combate tulburarea afectiva sezoniera.

In plus, anumite alimente va pot ajuta sa rezolvati aceasta problema. Aceste alimente sunt surse excelente de substante nutritive pe care corpul si creierul trebuie sa le mentina in stare de alerta, productivitate si continut.

1. Ciocolata neagra
Un bun alliment pentru a lupta impotriva aceste tulburari este ciocolata neagra. Polifenolii din ciocolata neagra contribuie la ridicarea starii de spirit si la ameliorarea anxietatii si depresiei.

2. Somon
Somonul, un peste popular de apa rece, este un alt aliment care poate ajuta la lupta impotriva tulburarii sezoniere.

3. Banane
Consumul de cateva banane pe zi poate ajuta la mentinerea fericirii si ameliorarea simptomelor.

4. Iaurtul grecesc
Microbii buni care traiesc in intestine pot influenta starea de spirit si starea dumneavoastra de anxietate. Consumul de iaurt grecesc zilnic poate ajuta la mentinerea nivelului microbilor buni in intestine si, prin urmare, diminueaza simptomele depresive.

5. Seminte de dovleac
Semintele de dovleac sunt mancarea perfecta pentru a trata afectiunea afectiva datorita continutului de magneziu. Acest mineral va ajuta sa va mentineti calm si relaxat.

6. Ceai verde
Cateva cesti de ceai verde pe parcursul intregii zile, va poate ajuta sa luptati cu simptomele tulburarii sezoniere.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *